Wednesday, 8 April 2015

Haul: London




Ahoj všichni!
Pokud mě sledujete na sociálních sítích, asi víte, že jsem byla posledních 5 dní v Londýně, kde jsem si samozřejmě něco koupila. Původně jsem to sice vůbec neplánovala. ale nějaké věci se nakonec našly. (Džíny jsem bohužel zapomněla vyfotit a všimla jsem si toho až teď, jsou to obyčejné černé džíny s vysokým pasem a dírami na kolenech z Topshopu.)





Primark, místo kde chudá srdce plesají! Obyčejná trička (nechtějte vidět můj fangirling když jsem zahlédla to s Friends), 'cardigan' nebo jak bych to nazvala, prostě takový pletený přehoz (??) a sluneční brýle do sbírky, co na tom, že mám skoro úplně stejné doma. 






 Do New Looku jsem šla jenom s tím, že hledám jednu kabelku, kterou sice neměli, tak jsem si odnesla tady ty boty! Absolutně jsem jim propadla, oboje už jsem hrozně dlouho hledala, takže jsem šíleně šťastná, že už je konečně mám.



To by byl teda pro dnešek jen takový krátký haul, doufám, že jste si hezky užili Velikonoční prázdniny, Terr xoxo.



7 comments:

  1. pekny nakupu...mam chut shopovat

    ReplyDelete
  2. všechny věci jsou samozřejmě super, ale ty boty na podpatku jsou PERFEKTNÍ!!!! :-)

    ReplyDelete
  3. Už keď som videla miniatúru bolo mi jasné že to nebude odtiaľto. Krásne veci a ropánky na opärku top. :)

    creyativite

    ReplyDelete
  4. úžasné věci! Londýn nikdy nezklame :)

    http://bytheem.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. topánky z New Look sú úžasné :) milujem nákupy v Anglicku!
    janesworldblog

    ReplyDelete
  6. pěkný nákup, brala bych ty trička ;)

    www.madlovers.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. Překrásnej nákup :) Ty botky jsou úžasné <3

    ReplyDelete