Thursday, 7 May 2015

Wishlist: Spring/Summer 2015

Vzhledem k tomu, že už mám vše "většího" na jaro/ léto nakoupené (boty, bundy etc), rozhodla jsem se udělat takový wishlist věcí, která bych si na tato období chtěla pořídit.



 Nikdy jsem moc nebyla fanda tank topů, ale poslední dobou se s tím čím dál více setkávám a přicházím jim na chuť. Bílý nebo černý se určitě neztratí.
Proužky! Jakékoliv roční období, jakákoliv příležitost, proužky byly, jsou, a vždycky budou skvělé.
Kimona byly hitem spíš letošního léta, ale k nám se bohužel dostala (a to ve velmi malém množství) až teď. Já už jedno "kimono" mám, ale chtěla bych ještě nějaké se vzorem.
A jako poslední je jeden z absolutně klasických 'tumblr outfitů'. Dlouhé tričko po kolena například s košilí okolo pasu a k tomu třeba nějaké biker boots. Podle mě to vypadá skvěle, i když si myslím, že se dotazům  "kde jsi nechala kalhoty", nevyhnete.


Úplně stejný princip jako s tím tričkem, košile, z které se vlastně stanou šaty.
I když já vůbec nejsem typ na šaty, nikdy po nich dobrovolně nesáhnu, aspoň pár bych se jich hodilo. A protože někdy taky chci být princezna, ne jenom naštvaná motorkářka, jak mi řekla kamarádka, kytičky jsou ta správná volba
Plavky jako ze skříně babičky, vysoký pas  a kytičky (nějak jsem ji propadla). Podle mě to vypadá super cute, tak ještě aby to vypadalo super cute i na mé postavě.
Bralet/krajkovaná podprsenka, jak tomu chcete říkat. KONEČNĚ se přemístily z krásných fotek na sociálních sítích do našich kamenných obchodů. Tričko s větším výstřihem a z něho vykukující tohle je podle mě absolutně skvělé.


Přívěsky, prstýnky a všechno možné, co by mě vytáhlo z mé comfort zóny. Sice pomalu, ale jistě se z ní dostávám! 
Sluneční brýle všech barev, tvarů a velikostí. Moje obsese, nenadělám s tím nic. 
Zjistila jsem, že mám sice velkou hromadu kabelek, velkou hromadu černých kabelek, ale ani jednu malou černou kabelku! Táhnout se s taškou, kterou normálně nosíte do školy když jdete jen na kafe, je více než nudné a otravné.
A jako poslední, moje více jak rok vysnívané new balance, třeba se to už na letošní narozeniny podaří.


To by bylo ode mě tedy asi vše, chtěla bych se znovu omluvit z neaktivitu, ale v tomto čase se hlavně soustředím na školu, protože píšeme hodně testů a celkově končíme pololetí, takže doufám, že pochopíte, že na blog nebyl čas. Také bych chtěla moc poděkovat neuvěřitelně talentované Míše z blogu http://themybloog.blog.cz/ která mi udělala záhlaví. Děkuju moc! 
Užijte si prodloužený víkend, Terr. 


1 comment:

  1. Kimona jsou boží, jedno kytičkované jsem si pořídila minulý rok v Itálii a letos si asi ušiju... A bralete jsou taky top... Fakt dobrý věci tam máš :)

    ReplyDelete